NordenBladet — SOS-alarm meddelar att en anställd på ett företag har fått mycket varm ånga i ansiktet under arbete. Det är oklart hur allvarligt skadad personen är.
Polisen är på väg till platsen för att undersöka vad som har hänt.
Uppdatering 16:16 av Diana Qudhaib, presstalesperson
Den drabbade, en man i 20-årsåldern, har förts till sjukhus för kontroll.
En olycka har inträffat på ett företag i Billerud
Källa: Polisen.se
