NordenBladet — 09:31 Polisen larmades till Hagebygatan i Norrköping med anledning av en trafikolycka. Det var en bilist som hade kört in i en refug.
Polisens presstjänst har inga uppgifter om personskador i samband med händelsen. Bärgare kallades till platsen.
Uppdatering 10:49
Polis har lämnat platsen. Bilen är bärgad. Händelsen rubriceras som vårdslöshet i trafik. Polis har fotodokumenterat platsen. 

Olycka på Hagebygatan.

Källa: Polisen.se