NordenBladet — Larm inkommer om en singelolycka på Ugglebodavägen. En personbil ska av okänd anledning kört ner i diket. En person har färdats i bilen, oklart skadeläge. 
Polis, räddningstjänst och ambulans skickas till platsen. 
Uppdatering: Bärgare beställs.
Uppdatering: En person undersöks av ambulans på plats. Vägen är helt avstängd och arbetet på platsen väntas pågå till klockan 22.15.
Uppdatering: Det finns ingen misstanke om brott i samband med olyckan. 

Personbil i olycka, Mörrum.

Källa: Polisen.se