NordenBladet — Efter beslut från flygplatsledningen om att begränsa antalet personer i terminalen måste en del resenärer vänta utanför. 
Polisen stöttar med ordningshållning. Stämningen bedöms som lugn.
Uppdatering kl 16:18
Nu har trycket på terminalen lättat och alla resenärer välkomnas in igen. 

Polisen arbetar med ordningshållning på Arlanda flygplats.

Källa: Polisen.se