NordenBladet — Kvinnan, som är i 50-årsåldern, uppges ha skadat armen och fördes till sjukhus med ambulans. Personerna på elsparkcykeln avvek från platsen. Polisen sökte efter personerna men har inte anträffat dem. Man har hållit i målsägandeförhör och vittnesförhör och kommer upprätta en anmälan om smitning från trafikolycka och vållande till kroppsskada.
En kvinna har blivit påkörd av två personer på elsparkcykel på Stortorget i Örebro.
Källa: Polisen.se
